miercuri, 12 martie 2014

Luule Vilma - inca doua carti

Dupa cartea Alunga raul din tine pe care o gasiti aici .... alte doua carti ale ei.

 

Aţi sperat vreodată să puteţi scăpa de stresurile dumneavoastră şi nu aţi ştiut cum să procedaţi?
   V-aţi dori să corectaţi relaţiile din familie şi cu alte persoane?
   V-aţi îmbolnăvit? De unde a apărut boala? Cum să scăpaţi de ea? De câte ori nu ne-am pus cu toţii aceste întrebări?
   Toate acestea se află în puterile dumneavoastră. Citiţi cartea "Lumina sufletului" de Luule Viilma.
   Prima carte în care sunt prezentate stresurile şi bolile pe care acestea le provoacă.
   Această carte a fost scrisă pentru ca oamenii să poată să-şi îmbunătăţească singuri propria sănătate. Maniera de prezentare a fost în mod deliberat simplificată pentru ca ajutorul să fie accesibil pentru fiecare.
   Învăţătura cu privire la iertare este simplă şi accesibilă pentru aceia care sunt gata să-şi recunoască propriile greşeli şi inaplicabilă pentru aceia care caută vinovaţi în afara propriei persoane.

 "Doresc să vă transmit cunoştinţele mele despre sufletul omenesc, cunoştinţe pe care le-am dobândit prin clarviziune, observând lumea lăuntrică a omului. Am strâns aceste cunoştinţe şi le-am sistematizat. Ele i-au ajutat pe mulţi bolnavi să se vindece, pe ei înşişi şi pe copiii lor. Numărul acestor norocoşi creşte şi asta îmi confirmă faptul că mă aflu pe drumul cel bun.
   Am scris până acum trei cărţi. Prima a fost deja tradusă în mai multe limbi, inclusiv în limba rusă. Aveţi acum în faţă prima parte a celei de-a doua cărţi.
   Noţiunea de sănătate include mai multe aspecte care pot să varieze datorită faptului că dezvoltarea umanităţii presupune o abordare mai profundă a vieţii.
Eu sunt doctor mamoş-ginecolog-chirurg cu o vechime în muncă de 23 de ani şi de aceea ştiu cât de complexă a devenit medicina. Simţământul că nu pot să lecuiesc un bolnav fără sprijinul acestuia m-a obligat să caut o cale de ieşire. Chiar de la început, de când practic medicina, am înţeles că noţiunile foarte complicate pot şi trebuie să fie traduse într-un limbaj simplu pe care bolnavul să-l poată înţelege. Orice om pricepe acest limbaj, chiar fără cuvinte, pentru că acesta este limbajul simplu al sufletului. Eu îi învăţ pe bolnavi, şi pe aceia care nu vor să se îmbolnă-vească, să-şi înţeleagă greşelile de gândire. Toate bolile sunt rezultatul unei gândiri greşite. Dacă ţi-ai recunoscut greşelile, înseamnă că ţi-ai tratat boala.
   Iubite prietene,
   Îţi doresc succes pe calea cunoaşterii de sine. Aş dori ca experienţa ta şi toate celelalte cunoştinţe, dobândite fie prin şcoală, prin ştiinţă sau religie, să nu te facă să ai reţineri. Tot ce scriu eu este doar una dintre multiplele posibilităţi de a înţelege viaţa şi de a-i îmbunătăţi calitatea. Dacă eşti receptiv, te va ajuta.
   Îţi doresc fericire!"(Luule Viilma)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu