vineri, 9 aprilie 2010

Doug Carter, Jenni Green - Clienti forever


Există o veche zicală care zice: Nu contează ceea ce faci, ci pe cine cunoşti.

Principiile Clientii Forever! te vor ajuta să înţelegi că nu contează pe cine cunoşti, ci cine te cunoaşte. Şi cine eşti cu adevărat.

Imaginează-ţi cum ar fi viaţa ta dacă toţi clienţii te-ar adora. Cum te-ai simţi şi cum s-ar schimba afacerile tale dacă ar radia de bucurie clientul tău la gândul unei întâlniri? Cum ar fi să povestească entuziast despre tine prietenilor şi rudelor?

Şi mai imaginează-ţi că şi tu, la rândul tău, îţi adori clienţii şi ai încredere că ei vor lua hotărâri în favoarea ta

Nu numai că aţi semna contracte reciproc avantajoase, dar relaţiile de afaceri ar constitui pentru tine o viaţă împlinită.

Cartea scrisa de Doug Carter, trainer şi profesionist în domeniul vânzărilor de mai bine de 25 de ani, reinventează conceptul de client şi relaţia pe care trebuie să o construieşti cu acesta.

Nu vei afla numai cum să câştigi clienţi şi cum să-i păstrezi pentru totdeauna, dar şi cum să valorifici aspectele care îţi plac la aceşti oameni şi la relaţia ta cu ei.

Vei fi surprins să constaţi că, inevitabil, cu cât ştii mai bine ceea ce vrei, cu atât creşte posibilitatea ca acel lucru să ţi se întâmple.

Fie că eşti profesionist în domeniul vânzărilor sau că ţi-ai construit deja o afacere pe cont propriu şi esti mereu în căutare de clienţi, vei învăţa să fii tu însuţi, având încredere deplină în tine şi în el, pentru că şi clientul să se poarte la fel, că el cumpără din motivele sale şi nu ca reacţie la informaţiile tale, care este revelaţia ce precede decizia de a cumpara şi hotarul dintre discuţiile personale şi cele legate de produs sau afacere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu